De Loads.nl

Danyson - Een Man Zonder Vader

Danyson - Een Man Zonder Vader

Van: danyson

8 x bekeken

0 stemmen

Sla-je-slag lekkere luchtjes!

Sla-je-slag lekkere luchtjes!

Van: pepijn94

17 x bekeken

0 stemmen

The Summer Vibe

The Summer Vibe

Van: tnmc

16 x bekeken

2 stemmen

wat zeg jij?

8 FEBRUARY 13:18

Stelling: Ik vind het terecht dat scholen gays met...

in: Actueel
door: Sascha
views: 4412
Stelling: Ik vind het terecht dat scholen gays met...

Yoehoeeeee... Vanmiddag zijn er al verschillende demonstraties. Homoseksuelen worden gevraagd zich ziek te melden uit protest en ook in Den Haag komen er velen mensen opdagen omn te protesteren. Dit allemaal om te strijden tegen het volgende wetsvoorstel...

Homo-discriminatie is verboden, maar op dit moment mogen scholen in Nederland volgens de wet wel leraren of leerlingen van school sturen als de school zich niet kan vinden in de manier waarop er uiting wordt gegeven aan hun seksuele voorkeur. Oftewel overdreven homoseksueel gedrag mag worden bestraft! Kortom: Iedereen moet zich heteroseksueel gedragen!

Stelling:  Ik vind het terecht dat scholen gays met overdreven gedrag mogen weren! Eens of oneens?


40 Reacties

 
spo0kjj

Nee.. een homo is ook een mens!
Net als jij, ik, wij

Geschreven door spo0kjj op Mon 8 Feb 2010, 13:35
Iloontje21

Oneens.
De drama docent bij mij op school (lang lang geleden...:P) is een "echte" homo. Fantastische vent.

Geschreven door Iloontje21 op Mon 8 Feb 2010, 13:36
nancee

Echt bullshit..
Als je hetero bent mag je bijvoorbeeld ook je vriend/vriendin zoenen op school en dan zou het zeker zo zijn als je homo/lesbisch/bi ben niet je vriend/vriendin mag zoenen.

Laat iedereen lekker zichzelf zijn en dat respecteren.
Misschien dat ik in de uitzending nog bel ofzo ;)

Geschreven door nancee op Mon 8 Feb 2010, 13:58
_AntiMF_

Ik ben het overdreven gay gedrag zo zat.

Je bent gay, so fucking what?
Dat wil niet zeggen dat je niet normaal kunt doen.

Geschreven door _AntiMF_ op Mon 8 Feb 2010, 14:26
charis007

Ik vind het belachelijk dat homo's zich niet mogen uiten maar ik vind wel dat ze zich niet overdreven hoeven voor te doen. Zo ultra gay. Je kan ook gewoon normaal doen. Maar dat is natuurlijk niet iedereen!

Maar iedereen is wie die is! Respecteer elkaar.

Geschreven door charis007 op Mon 8 Feb 2010, 14:27
sammythe

Sommigen jongens ZIJN gewoon "ultra" gay, is niet hun schuld. Als zij zo zijn, zijn zij zo. Thats it.
Verbieden is absoluut belachelijk, het slaat werkelijk nergens op. Scholen claimen altijd zo bezorgd te zijn over leerlingen ... yeah right! Als homo's van de school al niet hunzelf mogen zijn, laat staan hoe dat er dan búiten de school aan toe gaat. Je hoort je op school veiig te kunnen voelen inplaats van verboden.

Geschreven door sammythe op Mon 8 Feb 2010, 14:58
x-Yasmin-x

Ik heb het gehad dat mensen homo's als mindere beschouwen! hun zijn óók mensen! ze vallen alleen op het zelfde geslacht so what!

Als jongens het leuk vinden om zich op te maken enzo. Dat maakt toch nixs uit! Hun kunnen daar niets aan doen! wrm is dat zo raar?! en jongens achtige meisjes zijn dan niet raar?!!!!

Ik hoop dat homo-discriminatie ophoud want het is zo ouderwets om dingen als taboe te beschouwen of iemand te discrimineren!

Geschreven door x-Yasmin-x op Mon 8 Feb 2010, 15:05
Dionne94

als je hetero bent mag je het wel laten zien en als je homo bent niet dat vind ik echt onzin

Geschreven door Dionne94 op Mon 8 Feb 2010, 15:21
1988PeteY

Nouja ik ken een aantal homo's en zelfs die storen zich aan dat ultra gay gedrag. persoonlijk vind ik niet dat je iemand mag weigeren op grond van sexuele geaardheid. Maar gedrag is bij verschillende situaties van belang om iemand te "straffen." Ik vind het persoonlijk geen slecht idee om homo's die echt van dat veel te overdreven homo gedrag vertonen daar op aan te spreken en ze te vragen het een beetje te dimmen. Dat wordt namelijk ook gevraagd en hetero seksuele mensen die veel te klef zijn. Maar ben bang dat als je dit invoerd dat scholen homo's gaan weigeren omdat ze homo's zijn niet omdat ze overdreven gedrag vertonen

Geschreven door 1988PeteY op Mon 8 Feb 2010, 15:36
xChocoo

Oneens
Ik stoor me er niet aan als homosexuelen iets met elkaar hebben, het slaat nergens op dat scholen mensen weigeren op grond van op wie ze vallen.
En, zoals iedereen boven mij zegt, homo's zijn ook maar mensen!

Geschreven door xChocoo op Mon 8 Feb 2010, 15:40
rkc

Oneens
Want iedereen is gelijk wat maakt het nou uit hetero of homo?
Je mag er toch gewoon voor uitkomen.

Geschreven door rkc op Mon 8 Feb 2010, 15:47
xxbirte

ONEENS!!
Het is gewoon homo-discriminatie. Ze worden gewoon gestraft als ze op iemand van het zelfde geslacht vallen.
Ze zouden de mensen die daar iets tegen hebben moeten straffen!

Geschreven door xxbirte op Mon 8 Feb 2010, 15:56
_AntiMF_

Die overdreven 'verwijfde' homo's stigmatiseren zichzelf.
Ze willen geaccepteerd worden zoals ieder ander mens, maar gaan daarvoor juist extra om aandacht schreeuwen door jaarlijks in roze verenpakjes en zwarte sm-pakjes door de grachten van Amsterdam te dansen.

En juist dat ONNODIGE gedrag, is dat wat veel mensen irritant vinden.
En doordat men dat 'irritante' gedrag blijft doordrammen krijgen mensen er een hekel aan.
Dus niet aan de persoon, maar aan het gedrag.

Geschreven door _AntiMF_ op Mon 8 Feb 2010, 16:04
koltrui

ik vind het wel best, maar bij mij op school loopt er ook 1 op die zich kleed als een meisje..
dat gaat dan wel weer ver, maar gewoon vind ik het verder prima hoor, en ja AntiMF, met die parade heb je wel gelijk

Geschreven door koltrui op Mon 8 Feb 2010, 16:09
Minako

Ja, als er in het vervolg ook even wordt bijgezet wat met "overdreven gedrag" wordt bedoeld?

Geschreven door Minako op Mon 8 Feb 2010, 16:11
VERENAAH

Hee.


Misschien willen scholen homo's weren omdat ze niet willen dat die mensen gepest worden door andere leraren of leerlingen.
en verder is er niets mis met homo's want de meeste homo's zijn wel (meestal) aardiger dan ''gewone mensen''

Geschreven door VERENAAH op Mon 8 Feb 2010, 16:16
lidoa

oneens
dat is dan echt homo-discriminatie.weet je die mensen worden al in mekaar geslagen enzo
ik heb zelf op school een leraar en die is homo maar hij is wel aardig enzo

Geschreven door lidoa op Mon 8 Feb 2010, 16:31
Hezziejjj

Oneens. Heb vandaag gedemonstreerd in Den Haag. Laat mensen gewoon zichzelf zijn. Homo's kunnen zich ook ergeren aan "overdreven" homo's. Maar aan de andere kant heb je er ook hele irritante hetero's tussenzitten, hoor.

Geschreven door Hezziejjj op Mon 8 Feb 2010, 16:46
silvia199b

ik vind het supper dom,iedereen is zo als die wil zijn ik vind het respactloos.

Geschreven door silvia199b op Mon 8 Feb 2010, 16:55
Gayalover

Oneens. Homo's hebben evenveel rechten als hetero's en dan vind ik het niet eerlijk om ze anders te behandelen. Liefde is liefde, dat overkomt je gewoon.

Geschreven door Gayalover op Mon 8 Feb 2010, 17:00
Emdj123

Oneens. het heeft niks met scholen die homo's weigeren te maken. maar mijn duits leraar is homo. hij kwam wel zo over maar hij is er nooit eerlijk over geweest (beetje dom). hij was laatst voor een werkweek weg. en toen hebben leerlingen hem uitgescholden voor homo. en sinds dien is hij niet meer opschool geweest. en waarschijnlijk komt hij ook nooit meer terug...

Geschreven door Emdj123 op Mon 8 Feb 2010, 17:13
Mstermuzik

Ik ben het eens met AntiMF
Je mag voelen wat je wilt voor wie of wat dan ook.

Alleen vind ik het dan alleen wel raar, als als je eerst normaal praat, En als je uit 'de kast gekomen bent' ineens anders gaat praten,
En heel anders gaat doen.

En vooral dat dans gedoetje ieder jaar vind ik overdreven,
Wij als hetro's doen dat ook niet.

Er is hier dichtbij een bosje genaamt
"De reekse bosjes", Een homo's ontmoetings plek, waar god weet wat ze daar doen. (Je kan het al raden jaa)

Ook dat, doen wij als hetro's niet,
Zoek een kamer op, easy that's it.

Homo is okee,
Maar hetro's moeten er geen last van kijgen.

Zoals homo's niet van hetro's.

Geschreven door Mstermuzik op Mon 8 Feb 2010, 17:13
xull

Kijk, ik snap wel dat scholen het doen omdat ondeerlijk hetro's vaak ruzie maken met homo's omdat ze toch anders zijn en jah, dan komt er toch ruzie. Maarjah natuurlijket zijn ook mensen,e n mischien zijn homo's niet anders maar hetros anders. Anyway ikw il duidelijk maken dat ik er niet mee eens ben ofzo maar dat ik het wel begrijp.

Geschreven door xull op Mon 8 Feb 2010, 17:34
ilona_12

This gewoon triest als je tegen homo's bent o.o

Geschreven door ilona_12 op Mon 8 Feb 2010, 17:57
lovlyric

Helemaal eens met AntiMF..

Juist door dat ultra-gay-verwijfd-gedrag krijgt men een verkeerd beeld van homo's

Ik bedoel,wat denk je zelf nou als je ieder jaar weer die onzin-parade ziet..(ik,persoonlijk wordt er eerlijk waar bang van..)

Ze zonderen zich zo af,alsof ze een apart soort zijn,een nieuwe sekse ofzo..

Met 'homo-zijn' is niks mis mee,ik heb daar dan ook absoluut geen problemen mee,maar waar ik mij wel aan stoor is dat over-the top-gedrag..

You're gay?
Betekent dat gelijk dat je je anders dan anders(of moet ik zeggen:normaal)moet gedragen..??

Nee!
Gedragen ze zich gewoon normaal(begrijp mij niet verkeerd,met normaal bedoel ik NIET ieder jaar weer halfnaakt en dronken op een boot gaan staan feestvieren met Gordon aan je zijde,just because you're gay..)
Dan is dat beeld dat de meeste mensen op dit moment van homo's hebben ook gelijk veranders,positiever geworden denk ik..

Geschreven door lovlyric op Mon 8 Feb 2010, 18:10
Polechick

Wat een onzin... Dan zouden ze infeite iedereen die zich anders gedraagd dan de "standaardnorm" moeten weigeren..

Ik heb dat zelf ook eens gehad; ik werd bij de directie geroepen op school dat ik teveel een individu was en ik kon me aanpassen of vertrekken ( terwijl ik me toch niet anders kleedde of gedroeg dan de rest van de klas)..

Geschreven door Polechick op Mon 8 Feb 2010, 18:12
Polechick

Wat een onzin... Dan zouden ze infeite iedereen die zich anders gedraagd dan de "standaardnorm" moeten weigeren..

Ik heb dat zelf ook eens gehad; ik werd bij de directie geroepen op school dat ik teveel een individu was en ik kon me aanpassen of vertrekken ( terwijl ik me toch niet anders kleedde of gedroeg dan de rest van de klas)..

Geschreven door Polechick op Mon 8 Feb 2010, 18:12
Mstermuzik

@Polechick

Er zijn veel mensen met een verschillend karacter,

Maar half naakt dansen op een boot ieder jaar

Sorry maar hetro's niet gezien

Zoals ik al eerder poste;"Andere homo's ontmoeten in de bosjes bij een autoweg en dan dat 18+ Gedoe doen"
Dat gaat iets tever,

Heel erg raar gaan praten

Aaaarggg malllleeeeeuuwrt!

Sorry hoor, maar het is niet moeilijk om gewoon

Arg weetikveelwat

te zeggen..
Soms is het overdreven, dat moet je toegeven daar kan je echt niet omheen, Zoals Lovlyric zei,

Gay zijn; Okee

Overdreven; Niet nodig toch?

Ik als hetro hoef toch ook niet raar te lopen doen?

Geschreven door Mstermuzik op Mon 8 Feb 2010, 19:20
KleineKip

dan vindt ik dat ze ook oversekste hetero jongens of meisjes mogen weren =]

Geschreven door KleineKip op Mon 8 Feb 2010, 21:18
Mstermuzik

@KlineKip

Als een hetro koppel flink loopt te zoenen word hij er ook op aan gekeken;

Als een hetro ineens heel raar praat en doet, word ook die erop aan gekeken.

Dus jaa; Ook oversekste hetro's worden erop aan gekeken

Alleen doen homo's het overdreven.

Geschreven door Mstermuzik op Mon 8 Feb 2010, 21:33

Reageren

Je bent nog niet ingelogd

italyaano

italyaano wat denkje zoon helm op de scooter haha:P

Simon-

Simon- Ik heb het liefst natuurlijk een leuke baan, maar een baan die iets minder le...

Simon-

Simon- D.a.n.c.e - Justice Wil wel een vrolijk nummer, dat mensen gewoon weten dat ...

Simon-

Simon- Ik denk aan iets heel anders bij het woord toverdoos.

Simon-

Simon- Kijk er nu al naar uit :).

Zoeken

Crew

  • Amir
  • Babbelz
  • Designer Janice
  • Matthijs
  • Michiel
  • Nero
  • Redactie
  • Sascha
  • Tess
  • Veronica
  • Willy

Poll

Ik heb liever een goed salaris dan een toffe baan!

Acties

Sla-je-slag en win 40 lekkere luchtjes! Kijk Dit Nou gemist? Kijk hier de leukste fragmenten terug! Volg de VJ's en redactie 24/7!